sobota, 2 października 2010

Jesień w kropki;)

Ostatnio żyję praktycznie tylko nauką. Brak mi czasu na wszystko, zwłaszcza na sen. Ale ciuchy kocham dalej, więc wpisy będą się pojawiały. Tylko rzadziej;)
Kiedy kupiłam tę sukienkę, od razu stała się moim ulubionym ciuszkiem. Noszę ją do spodni i do rajstop. Kiedy wreszcie kupię sobie fajne legginsy, będę ją nosić również z nimi.

P.S. Widzielicie już pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu "Plotkary"? Jeli nie, to musicie to nadrobić. Fabuła wciąż ciekawa, a jakie ubrania:)!


A oto pierwsze oznaki jesieni w moim domu.
Na podwórku to już prawie zima:/




Sukienka: Atmosphere/SH
Spodnie: next/allegro
Żakiet: Pimkie/SH
Torebka: Moodo
Buty: SH
Kokardka: SH
Biżuteria (do tego naszyjnika są jeszcze identyczne kolczyki:): AVON

11 komentarzy:

  1. Całość z żakiecikiem śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja po raz kolejny zrezygnowalabym ze spodni ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba!:)
    Ah. Widziałam wszystkie odcinki nowego sezonu Plotkary i chcę więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Możes zpokazaćw najbliższym poście torbęw powiększeniu? Z bliska bardziej? Ile kosztowała?

    PS.: Śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykle urocza sukienka. Będzie idealnie pasowała do grubych rajstop na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie najlepszy strój jaki nam pokazałaś. Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Właśnie rozpoczęłam blogowanie na blogspocie i również wrzucam własne stylizacje :)
    W związku z tym zapraszam Cię serdecznie do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, popieram grubaśne rajstopy i grube swetrzysko, ale ze spodniami też fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimoey: Torba kosztowała 49,90 i gdy tylko dodam jakąś stylizację z nią, obiecuję duże zdjęcie:) I dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy