poniedziałek, 4 października 2010

Dzień zwierząt:)

Troszeczkę się rozminęłam z akcją szafiarską zorganizowaną z okazji Dnia Zwierząt, ale mimo to się do niej dołączę:)
Oto mój kot: Morris. Mam go od kilku tygodni, i najważniejsze co o nim mogę powiedzieć, to fakt, że nie lubi mleka;)
P.s. Ja go nie duszę na tych zdjęciach. To tylko takie mylne wrażenie:)






Sweterek: SH
Spódnica: Next/SH
Rajstopy: no name
Buty: no name
Kolczyki: gazeta
Pierscionki: no name
Kurtka: SH
Torebka: Moodo
Kot Morris: podwórko

Chcesz pomóc bezbronnym zwierzętom?
Wejdź na: Viva. Pomagamy koniom i nie tylko
Fundacja Azylu: Psi anioł

6 komentarzy:

  1. wszystkie koty są fajne:) żaden z moich nigdy nie pił mleka, to jakaś legenda chyba jest

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kota nie mogę mieć, bo brat ma uczulenie. :( Ale sobie nadrobię jak już się wyprowadzę.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kot nawet nie powinien pić mleka, bo nie toleruje laktozy

    OdpowiedzUsuń
  4. A pies Wasyl? On też zasługuje na publikację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy: Wasyl otrzyma honorowe miejsce w następnym poście:)
    Rzeczywiście zasługuje na publikację, jest fenomenalnym modelem:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy