piątek, 29 października 2010

Wszyscy mają EMU, mam i ja!

Oczywiście to nie są oryginalne Uggsy ani Emu, ale i tak się cieszę:)
Byłam na kolejnych łowach ciuchorajowych i kiedy je zobaczyłam (Emu, nie łowy!) i to za 10zł, musiałam kupić. Nawiet ich nie zmierzyłam!:) Na szczęście są całkiem dobre. Poza tym kupiłam sukienkę. Najpierw poszłam po tę, o której pisałam w ostatnim poście - przecenioną na 25 złotych. Niestety już jej nie było... Kupiłam więc tą na otarcie łez i jestem z niej bardzo zadowolona!:) Pasuje do wszystkiego i ma cudowny, miękki materiał!
Pierścionek to kolejne DIY: obrączka od jakiegoś starego pierścionka i kolejny guzik:)
P.S. Jutro dzień spódnicy! Nie zapomnijcie :)
Sukienka: SH
Sweterek: SH
Czarny t-shirt: Butik
Legginsy: no name
Kolczyki i naszyjnik: AVON/mojej mamy:)
Pierścionek: DIY
Buty: Atmosphere/ SH

9 komentarzy:

  1. poza emu wyglądasz ślicznie. nigdy się nie przekonam do chodzenia w papuciach po dworze.

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę sobie sprawić takie buty, bo jeśli to prawda, że zima przykurzy w tym roku jeszcze bardziej niż rok temu, to to jest jedyny ratunek :/

    http://zoko-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja też nie mam emu, ale ja już stara jestem i mi nie wypada :)
    Świetna biżuteria :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropne te buciska, a raczej kapciory. Rozczłapane takie. A jak zima przykurzy - jak prokuje zoko-style powyżej, to te kapciory w śniegu w mig się rozpadną. A swoją drogą - skąd niektórzy takie mądrości czerpią, że niby zima ma przykurzyć i w dodatku ma to być zima 100-lecia. Zima w naszym klimacie jest od zawsze, czym tu straszyć? A jak jest zima to musi i pomrozić i przykurzyć. E-A

    OdpowiedzUsuń
  5. przybij piątke ( z tą urodą ) ;)
    no prawdę powiedziawszy granatowa, dobry pomysł :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. nice jewelry! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for your comment. so sweet of you!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie mam emu, poluję poluję

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te buty! ;d są mega wygodne i ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy