poniedziałek, 27 września 2010

Początkowo-roko-szkolno.

Zestaw z pierwszego wrzesnia. Dodaję dopiero teraz bo miałam małe kłopoty z przełożeniem fotek na komputer. Ale już problemu nie ma i dodaję, co następuje:)
[na Wasze blogi zerknę jutro, w srodę jadę na wycieczkę, więc nie będę się musiała uczyć. Jupiii]

Gwiazdami notki są nowe buty. Wypatrzyłam je w ciuchoraju i, jak widać, nie mogłam się im oprzeć! Są wygodne, cudowne i kosztowały 20 złotych! Jeejmi!
Moim kolejnym hitem jest kurteczka - narzutka. Z tego samego źródła, po jeszcze niższej cenie:) Słodko wygląda do spódnic:)

Jedynym problemem odnosnie tego stroju była temperatura, jaka panowała 1 wrzesnia.
Drżałam w narzutce (ktora okazała się lepsza na mniejszy chłodek) i slizgałam po kałużach w tych butkach.
I tak było warto;)








Buty: SH
Rajstopy: no name
Spódnica: no name
Kamizelka, bluzka: no name
Kokarda: SH
Płaszczyk: SH

7 komentarzy:

  1. słodka kokardka :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty! I urocza kokardka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuchoraj - świetne określenie, kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty <3 i kokardka słodko :))
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. No buty pierwsza klasa. Ciuchoraj = słowo rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, buciki to ty masz niesamowicie naprawdę bosko, nieziemsko cudowne :)).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy