piątek, 10 września 2010

Klepnięta:) / Weselnie!

Kilka dni temu zostałam klepnięta przez Poppy i Angelę:). Dzisiaj wypełniam warunki zabawy.
Oto 10 rzeczy, które lubię (kolejność przypadkowa):

1) Modę, niekoniecznie najnowsze trendy. Lubię bawić się modą, tworzyć ciekawe stylizacje. W sumie to chyba oczywiste, dlatego założyłam bloga:)

”Moda to to, co wychodzi z mody.”
Coco Chanel


2) Książki, bo wtedy przenoszę się w inny świat. Sprawia mi to niesamowitą przyjemność. Kiedy mam czas i coś do czytania, normalnie zjadam tę książkę. Mój rekord to dwie, średniej grubości książki w jeden dzień. Ale ciii…;)
"Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy"
Magdalena Samozwaniec

3) Muzykę, bo poprawia mi humor i dzięki niej jakoś udaje mi się wstawać o 5:20, żeby na autobus zdążyć.
„Muzyka to naprawdę mocny narkotyk. Może cię zatruć, podnieść na duchu lub sprawić, że rozchorujesz się, nie wiedząc dlaczego.”
Adam Neste

4) Spać!! Nawiązując do punktu wyżej, wstawanie o 5:20 jest rzeczą, której nie cierpię. Dla mnie poranek to okolice 10:00;)

„Śnimy, żeby nie musieć się obudzić, gdyż chcemy spać.”
Zygmunt Freud


5) Spotkania ze znajomymi. Świetna zabawa gwarantowana. I tyle w temacie:)
"Przyjaciel to człowiek, który wie wszystko o tobie i wciąż cię lubi."
Elbert Hubbard

6) Seriale: „Dr House” za niesamowitą osobowość głównego bohatera i ciekawe zagadki medyczne, „Plotkara” za fajny klimat i chodzące inspiracje w postaci Blair i Sereny, „Pingwiny z Madagaskaru” za boskie teksty i króla Juliana:)

„Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.” [Dr House]
”Znudziła mnie ta opowieść, albowiem nie była o mnie. Kumasz zależność?
[Król Julian – „Pingwiny z…”]
7)Kino, gdyż w telewizji nawet ciekawy film nie ma klimatu, a w kinie zawsze jest niesamowicie (nawet na drugim seansie „Przed świtem”, które uważam za niezbyt udane).

„Czasem trzeba w całości obejrzeć film, chociaż po to by móc stwierdzić, że nie warto go było oglądać do końca.”
Krzysztof Ciesiński
8) Rower i piłkę nożną, gdyż są to jedyne formy aktywności, podczas których nie zrobię nikomu krzywdy i można powiedzieć, że jestem dobrą zawodniczką;)

„Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu.”
Wojciech Oczko

9) Rodzinkę. To chyba tłumaczyć nie trzeba.
„Dziś rzeczywistą głową rodziny jest ten, kto decyduje, na jaki program nastawić telewizor.”
Peter Sellers

10) Czekoladę i morze, bo czekolada jest moim ulubionym smakołykiem, a morze to moje ulubione miejsce wypoczynku.
“Badania wskazują, że czternastu z każdych dziesięciu ludzi lubi czekoladę.”
Sandra Boynton


I taki gratis;)
11) Was! Bo czymże byłby mój blog bez odwiedzających i skąd bym czerpała inspiracje, gdyby nie szafiarki?

Klepię Rapberry girl, Agnee, Idiotycznienienormalna, Aniawuu, Panna Marta, Em
Mam nadzieję, że darujecie mi fakt, że klepnęłam tylko szesć szafiarek i, że nie sprawdziłam, czy ktos nie klepnął ich wczeniej?:)
A oto moja stylizacja, którą wybrałam na pierwszy dzień wesela, o którym już pisałam:)






Sukienka: Queen/ Sale
Buty: no name
Biżuteria: prezent
Torebka: prezent

8 komentarzy:

  1. Świetna jest ta sukienka!:)
    A ja zostałam już klepnięta, ha.;d Z trudem wtedy wymyślałam te 10rzeczy i zdaję sobie sprawę, że i tym razem nie byłoby łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta weselna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne cytaty do rzeczy które lubisz. swietne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za klepnięcie. Już zostałam klepnięta dwukrotnie, ale nadal nie wypisałam tych 10 rzeczy ;P
    bardzo ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia:D
    cuuudowna sukienka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy