poniedziałek, 6 września 2010

And the Pantene goes to...

Pannak, N-atalka, Uglierfriend!
Wszystkie stylizacje, które do mnie dotarły są zachwycające. Niestety nagrody były tylko trzy...Oto zwycięskie stylizacje:

Pannak, za cudowne nawiązanie do natury i zdjęcia z klimatem.



N-atalka, za piękną fryzurę, ciekawą stylizację i mnóstwo zieleni.



Uglierfriend, za naturę, zarówno w tle, jak i stylizacji:)

Dziewczyny, które wygrały proszę o jak najszybsze wysłanie swoich danych na mój e-mail paulka131@amorki.pl(imię, nazwisko, dokładny adres, numer telefonu), a firma Pantene wysle Wam nagrody:)

A teraz poza nagrodami. Oto praca, którą bardzo chciałam Wam pokazać. Autorkę podziwiam za kreatywnoć i pracowitosć (to nie byle co wystylizować się na Pippi:))


A oto, jak Aniawuu tłumaczy, w jaki sposób wiąże się z Pantene:
"ten szampon jest jednym z dwóch, których mogę używać. A na zdjęciach pokazałam to jak wyglądam po użyciu innych. Włosy zawsze stoją mi w najdziwniejsze strony, wyglądają na tłuste i są bardzo trudne do ułożenia.
Ubranie znowu ma na celu głównie rozśmieszenie oraz można je zdefiniować w inny sposób. Może ono ukazywać szczęście moich włosów jak i moje, gdy używam Pantene ;D"

Gratuluję wszystkim dziewczynom!:)

4 komentarze:

  1. Wygrana jak najbardziej zasłużona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcia świetne
    ale szkoda, że Pippi nic nie zajęła, bo pomysł najfajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy PannyK są niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy