niedziela, 29 sierpnia 2010

Konkurs Pantene!:)


Witam:)
Dzisiaj przedstawiam Wam obiecaną niespodziankę. Kilka dni temu firma Pantene zaproponowała mi współpracę. Moim zadaniem było testowanie produktów z nowej linii Pantene Pro-V Nature Fusion i opisanie wrażeń na blogu.
Muszę przyznać, że nie żałuję. Szampon, odżywka, serum i maska podziałały na moje włosy, jak lekarstwo. Są miękkie, lśniące, jedwabiście gładkie i świetnie się rozczesują. Poza tym uwielbiam zapach kosmetyków z tej serii, który, w przeciwieństwie do woni większości szamponów, utrzymuje się na włosach przez długi czas.
Naprawdę, produkty z linii Pantene Pro-V Nature Fusion łączące w sobie to, co najlepsze w nauce i naturze są godne polecenia:)
KONKURS!!:)
A może Wy też chcecie je zdobyć?!
Nic prostszego! Wystarczy, że stworzycie stylizację inspirowaną linią Pantene Pro-V Nature Fusion i wyślecie ją na e-maila paulka131@amorki.pl lub opublikujecie na swoim blogu i poinformujecie mnie o tym e-mailem.:)
Na autorek (lub autorów) trzech najciekawszych stylizacji czekają półroczne zestawy lini Pantene Pro-V Nature Fusion! Polecam, naprawdę warto spróbować!:)
Stylizacje możecie przesyłać do 5 września do końca dnia. Wyniki pojawią się już w poniedziałek 6 września.
A oto moja stylizacja inspirowana nową linią Pantene:







Bluzka: no name
Spodenki: next/SH
Rajstopy: no name
Buty: SH
Torebka: SH
Kwiatek: gazeta/DIY
Bransoletki, kolczyki: no name


P.S. Zostałam klepnięta, ale warunki zabawy wypełnię w jednej z kolejnych notek:)
Pozdrawiam i czekam na Wasze stylizacje!:)

Edit: Bardzo proszę o wysyłanie swoich nicków w e-mailach, żebym wiedziała do kogo należy stylizacja:)

21 komentarzy:

  1. Mam taką samą torebeczkę;) też z sh!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie pytanie. Czy od razu wiedziałaś, że do tej stylizacji pasują kolory? Tak ci się skojarzyły z tymi kosmetykami, czy po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, Ha! Bluzka ma powalający wzór. Nie wiem jakiego rozmiaru masz biust ale w tej bluzce wygląda na conajmniej DD...chciałabym wiedzieć gdzie ją znalazłaś...przydałoby mi się...

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatyczna z Ciebie osóbka wydaje się być;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja coś tam wymyśle i podeśle ;) ale chodzi o fryzure czy ogólnie strój i wszystko ;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka skojarzyła mi się z sorbetem :) Tak fajnie, lekko i jeszcze letnio :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można napisać 6 razy "Pantine", mając pod notką wklejone zdjęcie, na którym wyraźnie widać, że nazwa produktu to "Pantene"? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie, aczkolwiek pomysłu jeszcze nie mam. :D Może coś wymyśle i dodam. :)
    Świetna jest ta bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. beyondtheindigo: Już zmieniłam, dzięki:)
    Pisałam na WORDzie i pewnie mi poprawiło bez mojej zgody;)
    Aube: to stara bluzeczka i szczerze mówiąc nie wiem skąd ją mam:) A co do biustu to w realu wygląda w niej normalnie:) Tylko na zdjęciu tak wyszło;)
    Anonimowy: Tak mi się z kosmetykami skojarzyło. Zieleń i brąz kojarzą mi się z naturą, a złote dodatki i nowoczesny wzór bluzki oraz bransoletka nawiązują do nauki, a nowa linia Pantene to połączenie tych dwóch dziedzin:)
    Klem: najistotniejszy jest strój, ale fryzurę, dodatki oraz to, jak zaaranżujesz zdjęcie zależy od Ciebie. Im ciekawiej, tym większa szansa na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, widzę, że zostałaś wyróżniona! :) chętnie wzięłabym udział w takim konkursie, ale nie posiadam własnego bloga... za to Twoja stylizacja- wprost świetna! kolory są idealnie wpasowane w tematykę. a kwiat wygląda jak z H&M!

    pozdrawiam, Asia ;**

    PS Pisałam już, jak podoba mi się nowy szablon ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia: Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zdjęcie stylizacjii i wysłać je na e-maila paulka131@amorki.pl :)
    Mam nadzieję, że się jednak zdecydujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam na maila zdjęcie. Choć i tak nie sądzę aby jakoś się nadawało, ale cóż. ;d Kreatywniejszego pomysłu to ja nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm.. ja wpadłam na dosyć głupkowaty pomysł (a raczej mi się przyśnił) jedynie wystarczy go zrealizować, więc mam nadzieję, że jednak ruszę swój tyłek i to zrobię!!Fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, załóżmy fanklub tych torebek! mam i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przekazuję klapsa, mianowicie zostajesz wkręcona do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;)
    Dużo osób zgłosiło się do konkursu?
    Jutro opublikujesz wygranych i ich zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka osób się zgłosiło:) Top będzie bardzo trudny wybór... Ale jeszcze dziś mogą się zgłaszać kolejne:)
    Zdjęcia oczywiście będą jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będą dzisiaj wyniki?
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy