środa, 4 sierpnia 2010

Korale koloru... White & Black:)

Wiem, że jestem leniwa, ale najchętniej przespałabym całe wakacje:)
Walczę jednak z tą słabością. Wczoraj musiałam wstać o... 3 rano!:P
Ale już odespałam i zamieszczam fotki. Jeden zestaw, trzy wersje, czyli jak wykorzystać jeden outfit nie powtarzając się:)Mały gratis. Zdjęcie tęczy. Zrobiłam je jakiś czas temu i uwielbiam do dziś:)
Sukienka: Reserved/Sale
Spodnie: Next/Allegro
Buty: no name
ponadto:
Zestaw 1:
Korale: SH
Zestaw 2:
Korale: no name
Kamizelka: no name
Kolczyki: gazeta
Zestaw 3:
Kwiat: SH

9 komentarzy:

  1. pierwsza wersja naj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne najbardziej podoba mi się ostatnia z kwiatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no,no bardzo ciekawa opcja ;)
    zeby wykorzystac outfit na 3 sposoby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie;) Do twarzy Ci w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie połączyłabym spodni z taką sukienka. Myślę że osobni wyglądałyby lepiej lub jeżeli ta sukienka byłaby bluzką. A co do zestawu jestem za 2 :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy najbardziej mi się podoba. ;) Do tego ta sukienka jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej mogłabyś pokazać w następnym poście cały swój pokój, albo zrobić videobloga ze swoją szafa?

    OdpowiedzUsuń
  8. o 3 rano?! o matko!
    sukienka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no, nie zawiodłaś mnie, jak zawsze zresztą :)
    każda stylizacja jest piękna i wyglądasz w nich znakomicie. na nic jakieś Weroniki czy inne szafiarki- Ty jesteś the best!
    Asia :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy