piątek, 6 sierpnia 2010

Nowe buty i dwa tygodnie wakacji!:)

Dzisiaj szybciutko bo za chwilę wyjeżdżam:)
Nad morze!!! Za niecałe dwa tygodnie wrócę ze zdwojoną siłą i (mam nadzieję) widoczną opalenizną:)
Trzymajcie kciuki za slońce i pogodę;).
Na Wasze blogi zerknę po powrocie, poza tym szykuję dla Was mała niespodziankę:)
Pozdrawiam gorąco;***
p.S. Asiu, dziękuję za tak miłe słowa!:) Kiedy czytam coś takiego, aż chcę szafować dalej!:)
p.S2 Pokój też zaprezentuję po powrocie:)


Koszula: prezent
Bluzka: no name
Torebka: Moodo
Spodenki: no name/ DIY
Naszyjnik: no name
Misiu: SH
Buty (moje pierwsze rzymianki/gladiatorki): prezent:)
;**

9 komentarzy:

  1. super buty
    zapraszam poppyxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty. :) Ja właśnie też szukam rzymianek, ale takich krótkich, nie wysokich i brązowych. Jedynie udało mi się znaleźć fajne na allegro, ale nie ma mojego rozmiaru. :(
    Życzę udanego pobytu nad morzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowo i szykownie. masz cudowne nogi! poza tym, nie mogę się nadziwić, jakie rzeczy wynajdujesz w lumpach, tzn ten słodki misiu np :))
    popieram kogoś z poprzedniej notki- zrób videobloga, chcę przekonać się jaki moja idolka ma głos i w ogóle :)cudoooownych wakacji <33
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty:)
    Życzę udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty. Mimo wszystko, nie znudziła mi się moda na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buciki. Ja nie mam rzymianek, ale jakoś bardziej lubię japonki ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula :) Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy