wtorek, 24 sierpnia 2010

Summer White....

Hej!:)
Niestety brak aparatu zmusza mnie do dodawania trochę starszych zdjęć. Te są z początku wakacji. Tylko pierwsza fotka jest całkiem aktualna. Zrobiłam ją w niedzielę na poprawinach wesela mojej kuzynki. Zestaw z pierwszego dnia dodam, gdy dostanę resztę zdjęć:)
Poza białą sukienką miałam kolczyki i przywieszkę z fioletowymi kryształkami Swarovskiego. Do tego kopertówka w tym samym kolorze (ta z ostatniego zdjęcia).
Druga fotka to pierwsze zdjęcie tej sukienki. Dodatki ograniczyłam do srebrnych kolczyków, naszyjnika i czarnych balerinek w kropeczki.
Ostatnie dwie fotki to elegancki, biały zestaw:)
Pamiętacie o niespodziance, którą obiecałam przed wyjazdem nad morze? Będzie już niedługo, cierpliwosci^^
A co do opcji powiększania zdjęć w notkach to już działa:) Wystarczy kliknąć;)
Ach, jeszcze cos. Asiu, to moja mama wyszukuje takie cudeńka jak misiu z jednej z poprzednich notek:)







Sukienka: Reserved/Sale
Buty z pierwszej fotki: prezent
Buty z drugiej fotki: SH
Buty z czwartej fotki: no name
Spódnica: SH
Bluzka: no name
Torebka: SH

11 komentarzy:

  1. Tak biało i świeżo. :) Już się nie mogę doczekać niespodzianki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutka biała sukieneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz ♥
    dodaję, mogę liczyć na to samo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczny, promienny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie za spełnienie mojej prośby! :)
    od razu lepiej się ogląda. ta sukienusia faktycznie lepiej wygląda bez niczego pod spodem.
    cudnie Ci w bieli! a ta koszula jest świetna.
    czekam na niespodziankę...

    pozdrawiam, buziaczki, Asia :* :*

    PS Mimo, że się nie znamy- pozdrów Mamę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga wersja mi się podoba niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna białą sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ;D
    Widzę, że i u Ciebie zaszły zmiany na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biała sukienka :). I podoba mi się nowa odsłona bloga :).A poza tym klepię cię - więcej na moim blogu ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest naprawdę ładna, bardzo dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy