środa, 19 maja 2010

Snoopy's tulips:)

Przedstawiam Wam mój ulubiony i, jak na razie, jedyny krawat - ze Snoopym w roli głównej:)
Na razie zaplątany jest w supełek, który tylko imituje prawdziwe wiązanie krawatu, ale i tak go kocham:)
Do tego szare spodnie i balerinki w tym samym kolorze. Teoretycznie wydłużają nogi ( i tej wersji się trzymajmy), ale w praktyce po prostu fajnie się razem prezentują:)
Podsumowując... wyglądam, jak grzeczna uczennica:)!
Zdjęcia mają już kilka dni (tygodni?) ... Zostało zrobione zanim napadła na nas fala deszczu.... Obecnie nie rozstaję się z adidasami;)





Sweterek: prezent
Bluzka: no name
Krawat: SH
Spodnie: SH
Balerinki: no name
Kolczyki: Allegro
Płaszczyk: Allegro (wiem, że często go pokazuję, ale bardzo go lubię, a poza tym po prostu zawsze pasuje..:)
Torebka: Moodo (też często w niej chodzę. Jest doskonała do szkoły!)
Tulipan: prezent od brata:)

3 komentarze:

  1. A ja... jakoś za krawatami nie przepadam. :)
    Ja mam takie szczęście, że do rzeki mi daleko, uf!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah,świetny jest :). Muszę też sobie jakieś kupić, bo mam tylko turkusowy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nie zalało ;p
    Snopy^^
    Świetny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy