piątek, 21 maja 2010

Kokarda:)

Dzisiaj zestaw z kokardą:)

Rano, do szkoły, dodałam do niego żakiet oraz szare rajstopy. Na to zielony płaszczyk.

Po południu natomiast, założyłam do niego sweterek i czerwone dodatki:).

Żeby się nie powtarzać:)Na koniec dwie, piękne sukieki Ashley Tisdale. Jestem w nich zakochana. Szkoda tylko, że nigdzie nie mogę znaleźć podobnej. No nic, szukam dalej:)


Zestaw1
Żakiet: SH
Bluzka: no name
Spodnie: no name (kiedyś były długie, ale zamarzyły mi się takie do kolan;)
Rajstopy, baletki: no name
Kokarda: SH (była naklejona na jakimś drobiazgu, który spodobał się mojej mamie;)
Nutka: BravoGirl
Kolczyki: AVON
Płaszcz zielony: SH (7 zł!!!)
Pasek: jakaś gazeta
Zestaw2
Sweter: prezent
Balerinki: SH
Żółty płaszcz: allegro
Chustka: mojej mamy:)
Ostatnio słucham bez przerwy:)

5 komentarzy:

  1. pomysłowy ten naszyjnik kokardkowy :)
    też muszę coś takiego stworzyć!
    co do sukienek Ashley - ostatnia cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga wersja (z czerwieniami) fajniej się prezentuje :) Super pomysł z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze polączenie podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba zestaw z żółtym płaszczykiem^^ A sukienki rzeczywiscie swietne^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka Ashley jak najbardziej na tak! Ta druga też może być, ale jednak pierwsza lepsza. ;)
    Bardziej podoba mi się zestaw ze sweterkiem.
    Blada blondynka? To witam w klubie!:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy