czwartek, 24 czerwca 2010

Ukończyłam gimnazjum:)!
Jutro jeszcze tylko migiem po swiadectwo i to by było na tyle odnośnie mojej edukacji w tej szkole.
Zdjęcia z niedzieli. Zieleń i czerwień + czerń. Taki Troszkę folklor.;)A to moje wariacje artystyczne na temat kanapki :D:D
Żakiet: Pimkie/SH
Spódnica: no name
Bluzka: prezent
Rajstopy: Allegro
Balerinki: SH
Chusta: po babci
Torebka: prezent
Zielona bransoletka: no name (mojej mamy)
Czerwona bransoletka: stragan na wycieczce w Szczawnicy:)
Kolczyki: sklepik w Kołobrzegu

8 komentarzy:

  1. Fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna chusta ;) Moja największa miłość to właśnie chusty i to w takim stylu jak ta twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe wnętrze pokoju i ladny kolor rajtek. GRATULACJE. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;)
    Genialna chusta^^ Mam taki sam wzór tylko czerwoną ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :)
    podoba mi się ta spódnica. gdy spojrzałam na twoje kanapki to od razu jeść się zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kanapki :D. Gratki za ukończenie gimnazjum. Mi został niestety jeszcze rok! ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna chustka :) I kanapki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica i chusta cudowne!:)
    W takim razie witam cię w licznym gronie uczniów szkoły średniej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy