czwartek, 10 czerwca 2010

"Still I'm feeling blue"

Już od niedzieli chcę wstawić te zdjęcia, ale albo nie mam czasu, albo internetu...
Nareszcie mi się udało:)
Zestawik niedzielny. W końcu nie muszę się martwić bluzami, kurtkami i parasolem. Jest cudownie! Tak gorrrrąco!:)
I kawałek wiosny w moim domu:0
Bluzka: no name/ prezent
Spódniczka: no name
Buty: no name
Torebka: Moodo/ prezent urodzinowy
Naszyjnik: Avon / mojej mamy
Kolczyki: no name/ mojej mamy
Lakiery: Rossman (pomarańczowy to prezent na dzień dzicka od mamy:)
Foto: moja mama

3 komentarze:

  1. może nawet trochę za gorąco, bo mi się twórcze myślenie wyłącza. Wkładam na siebie jak najmniej, nie wyglądam jakoś megaciekawie przez to, a i tak nie wytrzymuję w tym ukropie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajny ogródek, lubię takie klimaty :)
    też cieszę się ze słonca, jest wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest zdecydowanie za gorąco! Śliczne butki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy