środa, 2 czerwca 2010

Ogórek, ogórek, ogórek. Zielony ma garniturek!:)

Dzisiaj zestawik optymistyczny, choć deszczowy. Przecież, nie mogę wiecznie chodzić w szarosciach 'bo leje'. Dlatego do czarnych i szarych dodatków oraz biżuterii w odcieniach starego złota dodałam zieloną bluzkę i żółty parasol w czarne kropki.
A do tego mój nowy lakier - soczysta zieleń:)
Wiosna w końcu!:)



Kapelusz: C&A / prezent
Bluzeczka: prezent
Kamizelka: no name (kupiona na bierzmowanie:)
Spodnie:next / allegro
Buty: od kuzynki:)
Płaszczyk: no name (zimowy...)
Torebka: mojej mamy
Parasol: od kumpeli
Naszyjnik - kulka: AVON/ mojej mamy
Naszyjnik - sówka: allegro (1 zł!!!)
Bransoletka: no name
Lakier: Rossman

2 komentarze:

  1. podoba mi się 1 zdjęcie. bardzo ładnie wyszłaś :)
    zestaw jest okej, ciekawe dodatki (mam na myśli biżuterię). dojrzałam również, ze naszyjnik sówka za 1 zł ;o niezła cena jak za takie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki, naszyjniki i lakier - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy