piątek, 18 czerwca 2010

Orange..:)

Nareszcie! Koniec stresu i nerwów. Dostałam wyniki testu gimnazjalnego. Wygladają tak:
Matematyczno-przyrodniczy -> 39pkt
humanistyczny -> 44pkt
język angielski ->44pkt
Jestem z nich bardzo zadowolona, bo dzięki nim uzbierałam 163pkt na koniec roku;)
Dziękuję tym, którzy kciuki trzymali.
Poza tym kończę gimnazjum. Licea, strzeżcie się. Nadchodzę:)!
P.s. Nie mam brudnych butów i nieświeżych włosów. Zdjęcia są zrobione tuż po tym jak złapał mnie deszcz;P I taki drobiazg, najładniejsze buteleczki na perfumy w moim domu:)
Sweter: SH
Koszulka pomarańczowa: prezent
Czarna bluzka (pod spodem): Butik
Spódniczka: SH
Rajstopki, buty: no name
Kolczyki: prezent
Bransoletka, przywieszka do bransoletki: gazety
Torebka: z szafy mamy:)

3 komentarze:

  1. Bransoletka i spódniczka urocze.
    Ach, testy gimnazjalne- kiedy to było?! Czas szybko mija. Pamiętam, że miałam z części humanistycznej i matematycznej po tyle samo punktów- po 48. "Za moooich czaasów" j. obcych nei było :P

    OdpowiedzUsuń
  2. i to drugi blog dzisiaj przez który poczułam się staro:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że będziesz reklamować sieć komórkową ;). Bardzo fajnie - kolorowo. Śliczne buteleczki.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy