czwartek, 15 kwietnia 2010

Koszula, buty i nowa torebka!

Z racji mojej długiej nieobecności na blogu dodam aż dwa zestawy:)
Ten z koszulą to mój absolutny faworyt. Po prostu zakochałam się w tej niebieskiej kratce i czarnych dodatkach! Dzięki Ci ciociu za tę koszulę:)!
Ach, jeszcze się pochwalę. Nareszcie kupiłam moja wymarzoną torebkę! Dużą, w ślicznym kolorze. Noszę ją do wszystkiego i wszędzie (głównie do szkoły).

Drugi mix to outfit na dzisiejsze zakupy. Debiutowałam w zestawie spodenki + rajstopy, do tego torebka mojej mamy i broszka od mojej mamy. Ależ jestem samodzielna:D

Dodałam jescze zdjęcie moich nowych getrów. Uwielbiam je. Właściwie planuję nosić je do balerinek, ale na zdjęciu razem z obcasami mojej mamy. Już niedługo! Jak tylko nauczę się chodzić na obcasach (a nauka trwa, od dziś!) to je ukradnę. Będą świetnie wyglądać ze spódnicą z podwyższonym stanem i koronkową bluzeczką:)
No, już nic więcej nie piszę, dodam tylko, że na deser jest fragment mojego pokoju - miś w kapeluszu (widać, i on ma do nich słabość) i skrzynia z... zeszytami:)


3 komentarze:

  1. szkoda, że tak kiepsko widać nową torebkę, wydaje się być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna skrzynia :)
    zapraszam do mnie na poppyxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy