czwartek, 29 kwietnia 2010

Do you speak English? Nieee...:)

To koniec egzaminów. Nareszcie!:)
Sprawdzałam sobie odpowiedzi na internecie i okazało się, że trzy zadania miałam dobrze to oczywiście skreśliłam. Inteligencja...:)
Dzisiaj zestaw już mniej poważny, choć też egzaminacyjny.
Jestem zakochana w tej muszce! Moja mama sprezentowała mi fantastyczne dodatki. Dwie muchy (brązowa i szaro-niebieska ze zdjęcia) i krawat ze Snoopym grającym w piłkę (już niebawem go zaprezentuję:)!
Zdjęcia trochę nie wyszły bo robiłam je samowyzwalaczem, ale i tak musiałam pokazac to cudeńko na szyi :D:D
Do tego niebieskie i szare dodatki oraz biała bluzka:)



6 komentarzy:

  1. Ale masz klimatyczny pokój. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz w tym komplecie :)
    ja wszystko dobrze słyszałam, bo siedziałam przy samym odtwarzaczu, więc słuchanie mam pewnie dobrze. a wybrałaś już klasę w liceum?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam muszkę i niedługo pewnie się u mnie pojawi ;D Wszystko super spódniczka no i ta już wspomniana muszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze marzyłam o piecu kaflowym w pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę jak grzeczna dziewczynka :) Ale rajstopy ożywiają całość ...sympatyczny zestaw +

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy