czwartek, 22 kwietnia 2010

Kopertówka!

Witam!
Dzisiaj zestaw z czerwonymi akcentami:)
Kokardka, którą odkleiłam od pudełka i nawlekłam na łańcuszek, przywieszka, która była dodatkiem do gazety, żakiecik z bierzmowania i... moja nowa kopertówka. No, może nowa to za dużo powiedziane. Od kuzynki.
Wystąpiłam w czerwonych balerinkach, ale po powrocie do domu stwierdziłam, że te kremowe butki też by się fajnie zgrały, także również zamieszczam:)
A na koniec moje buty wieczorowe! Do tego skarpetki w słoneczka, czyli pełna powaga:)




P.S. Trzymajcie za mnie kciuki we wtorek, środę i czwartek, testy na mnie czekają:(...

6 komentarzy:

  1. Fajna kopertówka i kapciuszki :). Życzę powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się wersja z balerinkami ;)
    Urocze kapcie!
    Trzymam kciuki, mam nadzieję że za tydzień Ty się odwdzięczysz i potrzymasz w czasie moich matur? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kopertówka przyznam :)
    pozdrawiam "imienniczkę" !

    OdpowiedzUsuń
  4. te kapcie są świetne ! ;) No i kopertówka ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę piękną błekitną komodę (ja bym ją wolała w standardowym brązie) zazdroszczę Ci jej ;D

    ładna kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy