poniedziałek, 31 stycznia 2011

Czarno - biało:)

Dzisiaj prosty, elegancki zestaw. Znowu spódnica. Ostatnio praktycznie nie ubieram spodni. Za bardzo lubię moje rajstopy w różnych kolorach (w sobotę kupiłam kolejne - czarne w kropki, no nie mogłam się powstrzymać...:P) i wszelkie sukienki oraz spódnice. Taki nałóg...
Jako ciekawostkę, dodam, że wybierałam ciuchy do biżuterii, a nie, jak powinno być, odwrotnie:)

Żakiet: Pimkie/SH
Bluzka: no name
Spódnica: SH
Buty: no name
Torebka: Moodo
Naszyjnik: Cropp (był w zestawie z bluzką:)
Bransoletki: no name
Kolczyki: prezent

11 komentarzy:

  1. też lubię wszelkie kolorowe, zwariowane itd rajstopy;D i generalnie nie lubię zbytnio spodni wolę legginsy, a sukienku kocham!;) fajna marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bardzo często dobieram ciuchy do dodatków:)
    bardzo fajnie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie eleganckie zestawy!;)
    Ja dopiero zaczynam ferie za dwa tygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladasz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie to wyszło, mi się zdarza dobierać ciuchy do torebki hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam marynarki ale gustuję bardziej w kolorach NUDE białe i mniej czarne . Nikt tego nie lubi wiem . Ale zbieram obserwatorów i komentarze jakbyś mi pomogła . muszę uzbierać 30 komentarzy i obserwatorów . PS . sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  7. Noi w koncu podoba mi sie zestaw :) moze zrezygnowalabym tylko z tego naszyjnika bo nie jest w moim typie:)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, zakochałam się w naszyjniku

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie dobierasz dodatki :) chociaż szkoda ze marynarka nie była w innym kolorze ale i tak mi sie podoba :)
    zapraszam do mnie ;) i dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, naprawdę fajnie :) Ja ostatnio też tylko gustuję w spódnicach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny krój spódniczki.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy