środa, 9 lutego 2011

Trochę wiosny w środku zimy..:)

Witam.
Znudził mi się już ten śnieg (który kilka dni temu zaczął intensywnie topnieć. Juhuu!), więc postanowiłam ubrać coś w wiosenny wzór. Tak na pocieszenie. Mogę nareszcie zaprezentować moją nową kurteczkę z allegro. Bardzo ją polubiłam, więc to nie ostatnia stylizacja, w której się znalazła:)
Zdjęcia robiła Monika - pozdrawiam:)




Kurtka: allegro
Bluzka: SH
spodenki: no name/DIY
Legginsy: prezent/Vintage
Buty: no name
Torebka: Atmosphere/Allegro
Naszyjnik: Avon
Pierścionek: DIY

17 komentarzy:

  1. ładna bluzka. kocham taki kwiatowy motyw :D

    http://stylemeerkat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i torebka świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz kolorowe pazurkii^^
    i bluzka jest wspaniala.

    obserwuje i licze, ze sie odwdzieczysz;D

    OdpowiedzUsuń
  4. przefantastyczny kolor torebki;D za ile kupiłaś:>

    OdpowiedzUsuń
  5. @lumpeksiara Dokładnie nie pamiętam, ale z przesyłką nie przekroczyło 20 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sesja ! ;)
    fajen ciuszki i bloog:)
    zapraszam do sb ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie fajnie wyglądają ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluzka. I te paznokcie... owocowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Droga, jest nam bardzo przyjemnie, że podoba Ci się opaska przez nas zrobiona. Kosztuje 28 zł. Jeśli się zdecydujesz, to podam Ci więcej szczegółów:).
    No i zdecydowanie lubimy Twoje paznokcie! Pachnie wiosną:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka w kwiatki <3 I paznokcie :) Sama chciałam tak pomalować, ale zabrakło mi kolorów :D xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw.
    I odpowiadam na pytanie: każdy komentarz jest brany pod uwagę do bolerka, jak ktoś dopisze w komentarzu buty 39 bierze udział w obu losowaniach:)
    Pozdrawiam i szczęścia życzę
    Za 2 dni szykuje się nowy konkurs:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy