czwartek, 17 lutego 2011

Happy birthday to my blog!:)

Witam Was:D
Dzisiaj, razem z moim blogiem, świętuję pierwsze urodziny! Dokładnie rok temu, 17 lutego 2011, dodałam pierwszy post:)
Może takie małe podsumowanie?:)
Pierwszy komentarz otrzymałam od Cuksowej:**
Pierwszy post był z okazji imprezy szkolnej.
Na moim blogu odbył się konkurs Pantene.
Udało mi się zdobyć nagrodę również w jednym konkursie - Ferrero Duplo.
Opublikowałam 69 postów (ten jest 70 - no proszę, rocznica na rocznicy^^)
Klikaliście na moją stronę ponad 12 000 razy:)
Za to wszystko Wam dziękuję:) Za każdy komentarz i odwiedzanie mojego bloga:)
Poza tym dziękuję jeszcze moim dzielnym fotografom - bratu i mamie, która często odgrywa rolę stylistki i posiada szafę bez dna, z której lubię korzystać:)

Posty dodawałam wiosną, latem, jesienią i zimą....
(kliknij na zdjęcia:)
... rano, w ciągu dnia, wieczorem i w nocy...
... oficjalnie (w końcu liceum zobowiązuje) i mniej (w końcu to tylko liceum:)....

...w pogodę i niepogodę...
... czyli po prostu zawsze:)
A oto zdjęcia z mojej sesji z koleżankami:)
Świętuuujmy więc te pierwsze urodziny:D:D






Sukienka: SH
Mucha: SH
Rajstopy: no name
Buty: no name
Kolczyki: SH
Kokardka we włosach: no name
Kurtka (wiem, znooowu): allegro
Wow! Dotrwałaś/eś do końca:) Gratuluję...
I zapraszam ponownie do mojej szafy:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny post!
    I jaka śliczna sukienka! Autentycznie Ci jej zazdroszczę! Baardzo dobry dzisiejszy set, myślę, że Twój najlepszy i zdjęcia bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza sukienka.:)
    Mojemu blogowi w kwietniu wybije rok.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój ma rok już za miesiąc :D Wszystkiego naj, naj, naj! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie mój ma dopiero miesiąc i kilka dni. ;)
    hehe życzę powodzenia i natchnienia do następnych postów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. greaaaat outfits! happy birthday to your blog:)
    By the way We're hosting a Giveaway on our blog!:)Come and take a look!
    CLICK HERE.

    Love
    fashionfabrice.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!^^ swietna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    I życzę kolejnych rocznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale cieszymy się razem z Tobą;) roczek:) oby było ich więcej i więcej;) w ogóle strasznie sympatyczna jesteś;) buziaki i w końcu I follow;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że to już rok ;) Fajnie się rozwinęłaś w tym czasie, jeśli chodzi o modę ;)
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj! ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorry. ale według mnie nie nadajesz się na modelkę . Nie powalasz urodą , jakoś specjalnie nie znasz się na modzie . ale ciekawie piszesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. @Anonimowy
    Nie nadaję się na modelkę, toteż nie jestem modelką. To tylko blog. Nie jestem profesjonalistką w modelingu;). Poza tym na tym blogu staram się bawić modą, a nie odwzorowywać najnowsze trendy bo od tego są gazety, fashion TV i blogi typowo modowe. Dzięki, cieszę się, że ciekawie piszę. Zawsze to jakiś pozytyw, prawda^^?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy