piątek, 4 marca 2011

Ojciec Chrzestny :)

Witam. Dzisiaj dwa zwyklaczki. Prosta baza - biała bluzka, czarne spodnie, a do nich krwistoczerwone dodatki. Mała zmiana wielki efekt:)
Chciałam się pochwalić moimi nowymi kolczykami. Zestaw 1 - don Vito Corleone, znany jako Ojciec Chrzestny, zestaw 2 - matrioszki (zanim wpadły w moje łapki były to dwa urocze charmsy, jak widać, już nie są..).










Sweterek: SH
Spodnie: allegro
Bluzka: no name

Zestaw1:
Kolczyki: allegro
Kokardka: moja mama ją znalazła, ciekawe rzeczy się w domu kryją:)
Pierścionek: DIY
Torebka: SH

Zestaw2:
Kolczyki: Avon + DIY
Naszyjnik: prezent

17 komentarzy:

  1. fantastyczne nudle na szyi! Też mam takie tylko plecione w warkoczyki, ale Twoje mają cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja numer jedne calkiem fajna tylko kolczyki i pierscionek nie w moim stylu ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka jest przepiekna:):)chcee taka! super blog,bede wpadac czesciej:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Matrioszki są przeurocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Neutrogenę :)
    Kolczyki Z Ojcem Chrzestnym są cudne :)
    Wczoraj właśnie po raz kolejny oglądałam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, kolczyki z Ojcem Chrzestnym ;> Gdyby mój brat był dziewczyną, już dawno by takie miał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony naszyjnik jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. loving the godfather earring!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten czerwony naszyjnik jest bardzo oryginalny, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki z matrioszkami są cudoowne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony naszyjnik jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te czerwone dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale bajerancka chustka z drugiego zestawu :).

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna torebka, zestaw troszkę Cię pogrubia z profilu... może by dodać jakiś czerwony pasek?? :-) pozdrawiam i dzięki za komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy