poniedziałek, 28 marca 2011

Little Black Dress - czyli elegancka Kolorowa:)

Hej!:)
Kilka dni temu (dokładnie w piątek) byłam razem z moją klasą Ib w teatrze. Z tej okazji musiałam wyglądać w miarę elegancko. Jednak, żeby było ciekawiej przed spektaklem zaplanowaliśmy maly wypad do galerii handlowej. W związku z tym ostatecznie zrezygnowałam z obcasów, na rzecz znacznie wygodniejszych balerinek. Do tego nowe rajstopki w kolorze krwistej czerwieni, mała czarna i torebeczka mojej mamy. Żeby nie było zbyt poważnie dodałam jeszcze kolczyki z Ojcem Chrzestnym - zgrały się kolorystycznie:)
Pozdrawiam i życzę miłych pięciu najgorszych dni po niedzieli!
Trzymajcie kciuki - jutro mam sprawdzian:)




Sukienka: SH
Rajstopy: no name
Buty: allegro
Torebka: mojej mamy
Korale: mojej mamy
Kolczyki: allegro

22 komentarze:

  1. Super stylizacja :)
    Wyglądasz pięknie!
    Bardzo podobają mi się Twoje buty.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobają mi się buty :)
    PS Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne balerinki, patrzę na nie i patrzę i wzroku oderwać nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    A buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna ta stylizacja :)szczegolnie te rajstopy czerwone do tego czarnego pasuja idealnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest boska! :) I ciekawe połączenie... Mała czarna i krwista czerwień rajstop? - Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka i uroczę, idealne na wiosnę balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne baletki i torebka :)

    pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu (który organizuję wraz ze sklepem Stylowe Butki)

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2011/03/konkurs-stylowe-butki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie nie polecam ;)
    Śliczne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się torebka :)

    zapraszam do siebie: www.annabartosik.blogspot.com

    trochę o modzie/muzyce/kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie kolczyki! Czerwień fajnie przełamuje elegancką sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje buty są niesamowite <3 I zdecydowanie mam słabość do czerwonych rajt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak sie sprawuja buty bo tez chciałam kupic...?:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy