środa, 6 kwietnia 2011

Kokarda!

Witam. Dzisiaj taki mój zwyklaczek. Do prostych jeansów i bokserki w marynarski wzór założyłam dodatki z kokardą w roli głównej. Pasek to moje małe DIY. Do prostego czarnego paska dopięłam moją czarną muchę. Na zdjęciu wydaje się, że zaraz odpadnie, ale w rzeczywistości trzymała poziom:)
Przepraszam za tą pościel w tle;)
I jeszcze się pochwalę: kupiłam nowe buty!:)




Bluzka: prezent
Spodnie: Cherokee/ Allegro
Kurtka: Allegro
Buty: no name
Torebka: Moodo
Kolczyki: SH
Kokardka - spinka: sklep z biżuterią
Pasek: no name + mucha: SH = DIY:)

27 komentarzy:

  1. Kokardom zawsze na tak!
    Plus świetna 2ga kokarda - kokarda na głowie i kolczyki :)

    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kokardy!! bardzo fajnie wszystko wyglada:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny pierścionek:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się kokardki na butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pierścionek i słodkie kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy zestaw. :)
    Ramoneskę miałam, jednak nie zrobiłam z nią zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie podobają się Twoje kolczyki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. buciki bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnei za duzo ty tych kokardektroche ale kazda z osobna swietna :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) dodajemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasek wygląda super :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, powiedziałabym trochę rock'n'rollowy zestaw ;) Super ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna skórka, zapraszam do mnie.peace

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokardki są słodkie. Bardzo fajnie wglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Optuję za nowym postem! :D Strasznie jestem Ciekawa nowego pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne są te buciki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy