sobota, 16 kwietnia 2011

Zwyklak z moim DIY:)

Witam.
Wiem, że to kolejny zwyklak, który dodaję, ale po pierwsze - obiecuję poprawę, koniec ze zwyklakami, a po drugie bardzo się chciałam pochwalić moim małym DIY - kokardką. Zrobiłam ją ze skórzanej spódnicy. Napracowałam się bardziej, niż przeciętna krawcowa bo nie mam talentu do szycia, mam za to bardzo tępe nożyczki. Poza tym robiłam ją prawie po ciemku, więc jestem niewyobrażalnie dumna z mego dzieła:)
Do tego prezentuję dwie nowości - sweterek (był mojej mamy, ale zdecydowała, że nie będzie w nim chodzić) i torebkę (też dzięki mamie - wygrzebała ją w SH!).
Licytuję nową spódnicę na allegro. Jeszcze kilka godzin i będzie moja - trzymajcie kciuki xD!



Sweterek: od mamy
Bluzka: no name
Spodnie: Cherokee/Allegro
Buty: SH
Kokarda: DIY
Bransoletka Charms: AVON i ALLEGRO
Kolczyki: AVON
Torebka: NewLook/SH

20 komentarzy:

  1. fajna torebka, ja bym ją u siebie widziała w roli koperty, u Ciebie czas na zmiany - powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka. Ja też sobię czasem coś szyję, albo przerabiam :] Chciałabym Cię obsewrować ale jakoś nie mogę:/ Zapraszam do mnie, zostaw komentarz to będę wiedziała gdzie wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie charms-bransoletki można robić samemu - na allegro zawieszki nie są drogie. Twoje są śliczne! (Teraz w ofercie netto w Avonie wyprzedają charmsy...;)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem wyszła bardzo fajnie. Świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne diy ! gratuluje :)

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  7. super kokardka !

    OdpowiedzUsuń
  8. mały d.i.y. ale jaki fajny.
    U siebie mam narazie niestety tylko dwie instrukcje na d.i.y. ale moze ci sie spodoba wiec wpadaj.
    Aa i zapraszam na konkurs ;)

    http://littleblackorchids.blogspot.com/2011/04/futrzany-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokardka jest świetna :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka i kolczyki są super :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam Twoj bol - tez mam dwie lewe rece ale staram sie cos tworzyc ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. heej, świetny pomysł z tą kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak na szycie praktycznie po ciemku wyszło Ci bardzo równo i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kokardka !!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i fajnie wyszła kokardka:) też szukam torebki z frędzlami, ale na długim pasku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kokarda jest urocza ;)
    Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy