czwartek, 27 stycznia 2011

"Last Christmas..."

Kiedy w telewizji mogliśmy oglądać reklamy pełne choinek i Mikołaja, za oknem sypał śnieg i nie był tak irytujący, jak obecnie, lampki na choinkach się świeciły i w ogóle panowała atmosfera świąt mój blog był nieaktywny. Brak internetu uniemożliwił mi zrobienie jakiejkolwiek świątecznej notki. Dlatego, przed Wami, moje małe wspomnienie świąt. Czyli jak wyglądałam ja, a jak mój dom:)
W powiększeniu wyglądamy lepiej, więc klikaj na zdjęcia:)












Sukienka: SH
Sweterek: SH
Rajstopy: no name
Balerinki: no name
Kokarda: SH
Kolczyki - stroiki: AH
Kolczyki - prezenciki: Avon

11 komentarzy:

  1. Bardzo odswietnie. Fajne te kolczyki-prezenty :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. thanx for coming to my blog!
    love your earrings!!!! lovely xmas pictures!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie;) kapelusz był kupiony za jakieś 6złoty;D teraz planuję kupić taki prawdziwie czarny i męski ;D kolczyki! masz bardzo klimatyczne-świąteczne kolczyki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te kolczyki stroiki. :)
    To ja tak mam ze zbieraniem kasy na Conversy.;d Ciągle na coś innego wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcie.
    obserwuje, liczę na to samo ;))
    zapraszam na mój blog ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. that bow is adorable!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka, i świetna kurteczka ta czerwona z ostatniego posta, w sumie to płaszcz, super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. to u Ciebie jeszcz stoi choinka?
    Kolczyki<3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy