niedziela, 25 lipca 2010

Paski, paseczki...

Za oknem szaro, buro i ponuro. Najchętniej przespałabym taką pogodę:)
Pocieszam się jednak szafą i gorącym cappucino:)
A oto mój pasiasty zestaw.I, jak zawsze, kawałek mojego pokoju:)

Bluzka w paski: SH
Spódnica: no name
Czarny t-shirt: SH
Rajstopy: no name
Buty: no name
Kopertówka: SH
Perełki na ręce: mojej mamy
naszyjnik: Allegro (1zł!)
Kolczyki: gazeta
Zielony lakier do paznokci: drogeria Natura
Edit: Marto, uważam, że ta dyskusja nie ma sensu. Twoje komentarze nie zawierają w sobie konstruktywnej krytyki, za to mnie obrażają. Usuwam je i liczę na to, że zachowasz się jak inteligentna osoba i przestaniesz naśmiewać się z mojego stylu bez konkretnej podstawy. Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sówka. :)
    Och. Jak ja nie lubię osób, które potrafią obrażać, a nie kulturalnie dyskutować, tylko od razu się 'wyżywają'. Cóż, ale tacy są niektórzy ludzie. Nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzynia jest niesamowita ;) Śliczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te wszystkie przedmioty z duszą, które ozdabiają Twój pokój. Bardzo artystycznie to wygląda :).
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. sówka i kolor paznokci świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta niebieska szafeczka jest przecudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę sowi trend też u ciebie ;) Śliczna. I w dodatku za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wisiorek!!!A dekoracja wnetrza jest wprost boska!!! A co ludzi z durnymi komentami to zlewam!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy