niedziela, 18 lipca 2010

Panterka i... pies:)

Dzisiaj letni zestaw. Co prawda, kreatywne myślenie, przez ten upał, spada u mnie na niższy poziom, ale staram się nadal;)
Więc... Zielona bluzka, buty w tym samym kolorze i żółte cudeńko w panterkę (dostałam je na urodziny, tak, jestem teraz rok starsza!:)

Na mojego psa nie mogłam nic poradzić, więc przepraszam, za to, że zdjęcia są z jego udziałem;PNie, on nie chce zagryźć mojej mamy (robiącej zdjęcie;), on tylko ziewa:)A oto nasze łapki xD
Bluzka: SH
Pasek: House/prezent urodzinowy
Spodenki: no name/ DIY
Japonki: no name
Bransoletki: no name

7 komentarzy:

  1. Miałaś urodziny?:) W takim razie- najlepszego!:) A na psa na jednym zdjęciu też nic nie mogłam poradzić, ale jak na razie muszę się wstrzymać z dodaniem tej stylizacji.;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj naj :) I pies wyszedł fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. za panterka nie przepadam, chociąz w tym zestawieniu fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha a piesek wygląda jakby miał kogoś zaraz rozszarpać :D
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy