poniedziałek, 12 lipca 2010

Little White Dress

Chroniczny brak internetu nieco utrudnia szafowanie. Dzisiaj dodaję nowe zdjęcia, a gdy tylko znajdę chwilkę to wejdę na Wasze blogi, które ostatnio zaniedbałam.

Dzisiaj zestaw z zakupów. Kupiłam tę sukienkę kilka dni temu i jestem w niej totalnie zakochana. Do niej czarne dodatki, srebrna biżuteria i różowa torebka. Tak, różowa. Tę 'zebrową' kupiłam własnie dzisiaj. Dokładnie takiej brakowało mi dokolekcji - pasującej zarówno do sukienki, jak i do trampek. Poza tym potrzebowałam czegoś na plażę, w sierpniu wyjeżdżam:). Jeszcze tylko strój kapielowy i mogłabym jechać dziś^^.Byłam w radiu:)! Jednym z miejsc, które odwiedziliśmy na wycieczce było właśnie radio, a mi się udało powiedziec kilka słów. Cudowne uczucie:).

Więcej fotek z wycieczki dodam wkrótce.

Sukienka: Reserved/ Sale
Bluzka: no name
Trampki: no name/ prezent
Naszyjnik z kluczem (dłuższy): Bravo
Naszyjnik z kluczem: wyjęłam ze szkatułki
Torebka: Avon
Torebka 'zeberka': Moodo

Zestaw z wycieczki już był:)
Kolczyki są z gazety;)

5 komentarzy:

  1. Te łańcuszki z kluczem są cudowne!:) A sukienkę widziałam też taka u siebie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super biżuteria!! świetne dodatki do świetnej sukienki, idealnej na lato!!!! POZDRAWIAM i dziękujee za miły koment i baw się dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łańcuszki są śliczne tak samo jak torebka - zebra i sukienka. A zresztą wszystko jest śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. such a cute dress!
    Loving the blog
    great posts
    stop by some time! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, widzę, że koleżanka też buszuje w sklepach :). Śliczna torebka no i sukienka oczywiście także :).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy