piątek, 24 czerwca 2011

"Coś się kończy, coś się zaczyna. ":)

Cześć:)!
Dzisiaj dodaję fotki z Zakończenia Roku Szkolnego:)
Zabawne, że dosłownie "kilka dni" temu kończyłam gimnazjum. Nie będę się jednak rozczulać bo... zaczęły się WAKACJE:D (które prawdopodobnie spędzę w domu, ale nie można mieć wszystkiego;p).
Różową bluzeczkę udało mi się upolować w SH kilka dni temu. Jest w rozmiarze 42, więc mogę ją baaardzo rozciągnąć:P.
To nie jedyny zakup w przeciągu ostatnich dni. Resztę ciuszków pokażę Wam w następnych stylizacjach.
Jako bonus dodam zdjęcie z rozpoczęcia roku szkolnego 2010/11. Niewiele się zmieniłam:P



Link
Bluzka: Dorothy Perkins/SH
Spódnica: SH
Buty: no name
Pasek: SH
Bransoletka: mojej mamy
Kolczyki i spinka: SH
Torebka: New Look/SH

Słyszeliście o Dub FX?
Ja słucham na okrągło TEJ piosenki. Polecam:)

Biorę udział w konkursie na blogu: http://burbery.wordpress.com/
Trzymajcie kciuki bo zakochałam się w tych butach:D

27 komentarzy:

  1. :) sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. na tym rozpoczęciu niezła kiecka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, długo Cię nie było! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @KAM
    Wiem, wstyd mi za siebie bo mam masę zdjęć czekających na publikację. Może w wakacje uda mi się częściej coś dodawać:) W końcu wakacje:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny outfit! :O Najbardziej podoba mi się bluzka!
    + chętnie będę tu wpadać. dodajemy do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi miło, każdy komentarz na temat mojego piania, cieszy mnie nawet bardziej niż na temat stylizacji :) :*
    świetna jest ta frędzelkowa torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te karmelowe butki! Szkoda, że u mnie No Name są raczej nie warte uwagi...

    Ogólnie cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dodatki.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!wygladasz zjawiskowo!!!pieknie!!! dodaje cie do mojego blogrolla!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna spodniczka:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne kolczyki!
    u mnie konkurs DO WYGRANIA DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO, ZAPRASZAM!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczną spódniczkę : )

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny strój na zakończenie roku, bez spinania się i na luzie - ja niestety kończąc gimnazjum musiałam się wbić w jakąś dziwaczną garsonkę ;) jak te czasy się zmieniają na lepsze teraz, ech!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty idealne do zakochania :)
    Ciesz się wakacjami; te w domu też mogą być fajne :D
    Torebka z frędzlami jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ten brązowy pasek, a kciuki będę trzymać, bo buty też mi się podobają:)

    pozdrowienia
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie :)zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stęskniłam się za Tobą! :) Dopiero nadrabiam zaległości w czytaniu blogów, które obserwuję. Swietna koszulka i pasek! Pozdrawiam i zapraszam do siebie (konkurs giveaway) :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy