środa, 1 czerwca 2011

Wszyscy mają sowę - mam i ja!:)

Cześć:)!
Nie dodawałam zdjęć całe wieki, ale internet nie chce mnie słuchać...
Dzisiaj przedstawiam dwie moje nowe spódniczki. Obie z SH za minimalną cenę:) Do zestawów dodałam tą samą (też nowy nabytek!) biżuterię. Jestem zachwycona sówkami i noszę je niemal do wszystkiego.
Z nowości - cieszę się i raduję bo koniec szkoły blisko:)
Poza tym byłam ostatnio na targu staroci. Lało niesamowicie, zmarzłam strasznie, ale udało mi się zakupić parę cudeniek!
Świetna reprodukcja plakatu z Francji (kocham to państwo, chciałabym je kiedyś zwiedzić:)), cudowna broszka - maska (kosztowała TYLKO 2 zł!, właściwie jest mojej mamy, ale...:P) i słodki, płaski świecznik z amorkiem.
Chciałam jeszcze złożyć życzonka!
Wszystkiego najlepszego wszystkim szafiarkom - mamom z okazji Dnia Matki.
Spełnienia marzeń wszystkim szafiarkom - córkom z okazji Dnia Dziecka.
Buźka;**




Zestaw 1:
Bluzka: no name
Spódnica: Papaya / SH
Buty: no name
Torebka: mojej mamy
Pasek: prezent

Zestaw 2:
Bluzka: no name
Spódnica: SH
Buty: Allegro
Pasek: SH
Torebka: Vintage

Naszyjnik, pierścionek: allegro
Kolczyki: nie jestem pewna, ale chyba Reserved

17 komentarzy:

  1. fajny zestaw, taki etno. bardzo mi sie podoba, bede zaqgladac! ciekawe stylizacje tu prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Maslo pachnie swietnie - polecam.
    Podoba mi sie ta mala torebeczka! :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też ja nigdy nie mogę trafić na taką ładną spódniczkę w sh... A sówka oklepana, ale myślę, że długo Ci posłuży :) Pasuje do wszystkiego!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w sowach!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wygladasz w tej drugiej:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierscionek jest śliczny:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i ja też :). Także złotą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy