wtorek, 12 lipca 2011

Bo wakacje nastrajają na zakupy;)

Cześć:)!!!
Wakacje totalnie zawróciły mi w głowie. W ogóle nie myślę o szkole, a słowo "wrzesień" jest takie nierealne;)
Dzisiaj dodaję dwa zestawy - jeden sportowy, "zwyklaczkowy", drugi natomiast raczej elegancki.
Przecierane spodnie, biały t-shirt i torebka to moje nowe nabytki. Wpadłam w szał zakupów i gdy tylko mam jakieś pieniądze, od razu ruszam na podbój Second Handów i Allegro!
Spodnie mają wysoki stan i baaardzo dużo guzików. Są o rozmiar za duże, ale nie mogłam się im oprzeć! Torebkę odkupiłam od koleżanki, która, podobnie jak ja, kocha allegro. Potrzebowała pilnie kaski na swój nowy zakup i sprzedała mi to cudeńko za 15 zł!:)
Połączenie kolorów z drugiego outfitu miała na sobie już chyba każda szafiarka:) Soczysta pomarańcza i róż. Do tego biżuteria, której zdecydowanie nadużywam - sooowy.
A na zakończenie moje nowe cudeńka! Pilnie potrzebowałam butów, bo wszystkie trampki i balerinki zginęły śmiercią naturalną. Oczywiście szpilek nie potrzebowałam (coś by się w szafie znalazło), ale były taaaaakie ładne;)
Zapraszam do oglądanie, a następny post, mam nadzieję, już w sobotę:)
Spodnie: SH
T-shirt: Terranova/SH
Torebka: od koleżanki;)
Buty: no name
Sweterek: Zara/prezent
Kokarda (właściwie przerobiona mucha): SH
Kolczyki: Allegro (mojej mamy)


Bluzka: no name
Spódnica: SH
Buty: no name
Kolczyki: (chyba) Reserved
Naszyjnik: Allegro
Allegro - ok.20 zł
Cropp - 20 zł (nie są to może prawdziwe Meliski, ale taak mi się spodobały:)

Allegro - ok. 20 zł

Biorę udział w konkursie na blogu: http://burbery.wordpress.com/
Trzymajcie kciuki:)

21 komentarzy:

  1. pięknie zmiksowałaś kolory :)

    Życzę Ci miłego dnia i zapraszam na fashionpeeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w pierwszym zestawie torebka ma super kolor, a drugi taki hm.. owocowy i słodki :)) bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te różowe buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetną masz torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, ile zakupów! Uwielbiam sowy, więc moim ulubionym dodatkiem są właśnie one! :)

    Wysłałam informację na e-mail. Niestety nie mogę wrócić do Polski. Nie mogę jej odwiedzać, bo wtedy wzrośnie więź jaka mnie z nią łączy i będę tęsknić jeszcze bardziej (tak wymyśliło biuro podróży).

    Pozdrawiam,

    ksokso

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad, czy jesteś chętna?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, pytania wyśle na adres email ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne rurki i torebka:))))))super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka, sama bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te naszyjniki z sową są genialne!

    Na moim blogu pojawiły się zdjęcia ostatniej bohaterki przed przerwą wakacyjną. Serdecznie zapraszam do oceny. Dodałam do obserwowanych i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka ma przepiękny kolor, a za te różowe botki z kokardami dałabym się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm, fajna zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna jest ta torba i ma najmodniejszy kolor sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog <33 Oby tak dalej ! ; **
    Świetne zdjęcia !:-).
    Zapraszam do mnie www.sandra-lip.blogspot.com
    Dodajemy ? ; **

    OdpowiedzUsuń
  15. a te różowe meliski wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy pierwszy raz założyłam te buty, niesamowicie mnie obgryzły. Ale później już nie było tego problemu i stały się bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy zestaw o wiele bardziej przypadł mi do gustu! te spodnie są piękne! i kobaltowa torebka cudo! <3 obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy