środa, 8 grudnia 2010

Folk, country i mikołajki:)

Wiem, że nie było mnie tu całą wieczność i jeszcze dłużej. Niestety brak internetu (albo jego bardzo ograniczony dostęp) nieco skomplikowały mi dodawanie nowych outfitów. Na szczęście zdjęcia cały czas robiłam i już mam neta, więc bez zbędnych wstępów: ta-da!
Dzisiaj przedstawiam Wam mikołajkowe łupy: sukienka i torebka. Buty rówież są nowe. Bardzo je lubię, ponieważ mogę się poczuć jak kowbojka, choć przez chwilkę:)

Sukienka: Allegro / prezent
Sweterek: prezent
Legginsy: no name
Bluzka (pod sukienką): Butik / Sale
Buty: no name
Bransoletka: straganik w górach
Naszyjnik i kolczyki: ręcznie robione / prezent

10 komentarzy:

  1. W takim razie musisz się postarać aby się tam dostać. ;) Na UAMie na filologię hiszp. jest tylko 45miejsc, ale nie znam stopnia oblężenia. ;x Oby był taki, że dam radę dostać się nawet jakbym miała być tą 45osobą na liście. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. i torebka i sukienka bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś byłam ubrana w stylu folk. Szkoda, że nie miał mi kto zdjęcia zrobić (tzn. nie miał czym). Ładnie, ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za połączenie :). Podoba mi się sukienka i torebka. Skąd jest torebka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Angela: Torebka zostala zakupiona na allegro i, o ile sie nie myle, pochodzi z Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bardzo piękna bransoletka i torebka i wszystko z tego zestawu...
    uwielbiam taki styl..
    dużo folku mmm pięknie:*
    a gdzie dokładnie zostały zakupione te piękne dodatki??(jeżeli mogę zapytać)??

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy